Płyta po raz pierwszy w historii zespołu została wydana wyłącznie w formie cyfrowej. Od 10 października będzie można ją znaleźć w najpopularniejszych sklepach i serwisach cyfrowych z muzyką, takich jak iTunes, Spotify i inne.
Limitowany nakład fizycznej płyty CD będzie sprzedawany tylko na koncertach zespołu.
Na płycie znalazły się dwa utwory amerykańskiego duetu Everly Brothers („All I Have To Do Is Dream”, „Crying In The Rain”) mającego rewolucyjny wpływ na rozwój rock and rolla, piosenka „Take It Easy” ojca stylu rocksteady – Hopetona Lewisa, lovesong króla reggae Boba Marleya („How Many Times”) oraz uliczna opowieść kultowej jamajskiej grupy Black Uhuru („Living In The City”).
„Love & Culture” to przypomnienie o kultowych wykonawcach, którzy kładli fundamenty pod popularne dziś style muzyczne. To podróż przez muzyczną historię od lat 50. do dzisiaj, od rock and rolla, reggae, rocksteady, dubu do starego raggamuffin. Album został nagrany w studio RecPublika w Lubrzy i brzmi inaczej niż poprzednie produkcje Dubska. Jednak nadal w nagraniach pozostał specyficzny, lekko melancholijny nastrój oraz odrobina dystansu i humoru z poszanowaniem dla kultury i korzeni.
Także dzisiaj premierę miał promujący epkę klip do „All I Have To Do Is Dream” – fragment występu Dubska w szwedzkiej telewizji.
Wydawcą „Love & Culture” jest Offside.
To początek planów wydawniczych Dubska na najbliższy czas. Muzycy zapowiadają, że wiosną 2014 roku ukaże się album z autorskim materiałem.
Dyskusja